Aanbod bedrijfstrainingen.



Losse korte modules:

Klantvriendelijk telefoneren / Klantvriendelijk op Social Media / Service Level Management / 'Lastige' klanten en escalaties.

Klantgericht handelen, denken en zijn
Deze training kan voor een omslag zorgen in het denken en werken. Hij is geschikt voor een groep medewerkers, een heel team of een heel bedrijf. In deze training wordt vooral de mindset aangepakt. Lees meer


Klantvriendelijke communicatie
De klantvriendelijke communicatie is een training voor werknemers met regelmatig klantcontact. Zoals contactcenteragents, receptionisten, winkelpersoneel, telefonisten, enzovoort. Er kan gekozen worden uit verschillende modules. Lees meer

Klantvriendelijkheid voor technici
Speciaal voor mensen die niet zoveel met mensen hebben, heb ik een training geschreven. Gebaseerd op de algemene training 'klantvriendelijke communicatie'. In eerste instantie heb ik deze training geschreven voor technici, die vooral affiniteit met techniek hebben. Lees meer

Klantvriendelijkheid in de Horeca
Ook deze training is gebaseerd op de algemene training 'klantvriendelijke communicatie'. Met specifieke extra onderdelen, zoals dienblad lopen, overzicht houden, prioriteiten stellen en het perfectioneren van de attente houding. Lees meer

Werkklimaat
Soms is het werkklimaat niet optimaal. Wil je daar samen iets aan doen? Dan gaan we samen naar een oplossing toe werken. Natuurlijk gaan we analyseren waar de oorzaken zitten; de bekende en de onbekende oorzaken. Eén van de instrumenten die ik daarvoor gebruik is Systemisch Werken (organisatie-opstellingen), waarbij ik niet alleen kijk naar het team, maar naar de gehele organisatie. Tijdens de analyse zal al veel duidelijk worden. Vervolgens gaan we aan de slag met oplossingen die voldoende draagvlak hebben. Binnen het hele team. Lees meer


Maatwerk
Natuurlijk kan er ook maatwerk geleverd worden.

Als je jouw naam en nummer hieronder invult, bel ik je en kunnen we de mogelijkheden bespreken.



Praktisch:



Tijdsinvestering:
Deze trainingen duren minimaal een halve dag, 1 dagdeel dus. Een volledige training duurt twee dagen, in totaal 4 dagdelen. Eventueel kunnen deze vier dagdelen verdeeld worden over meerdere dagen of weken.

Kosten:
Een dagdeel kost € 270,- exclusief BTW, exclusief reiskosten. Bij een groep van 6 deelnemers is dat € 45,- per persoon, per dagdeel.

Locatie:
In jullie gebouw: InCompany. Beschik je niet over een interne trainingslocatie, dan kan er door mij een locatie geboekt worden in de plaats van vestiging. Er komen in dat geval meerkosten bij.

Bij een programma op maat kan er gekozen worden uit losse modules. Een module kost € 156,- exclusief BTW, exclusief reiskosten. Bij een groep van 6 deelnemers is dat € 26,- per persoon, per blok.






Bureau Kat de Beer

IBAN NL30 INGB 0007 7901 32
KvK 68083491

Algemene voorwaarden (PDF)
Privacyverklaring (PDF)
Klachtenregeling (PDF)
Visie (PDF)
Sitemap
LinkedIn

emcc

nobco

Contact

  • Telefoon
    06207 112 59
  • E-mail:
    info@katdebeer.nl
  • Postadres:
    Mennonietenkerkstraat 7
    9981BB Uithuizen