Inzicht





Een overzicht van inzicht. Je kunt op de buttons klikken voor meer informatie:


Inzicht op tafel

Een krachtig visueel hulpmiddel waarmee instant inzicht en overzicht verkregen wordt. Zeer geschikt voor strategische besprekingen en brainstormsessies. Ook handig als aanjager bij het aanscherpen van werkprocessen en het verbeteren van verhoudingen.



Klantbeleving

Natuurlijk is jullie receptionist klantgericht, maar is zijn manager dat ook? En haar manager? Hoe klantgericht is de ICT afdeling eigenlijk? Dit onderzoek is geschikt voor alle delen van een organisatie. De principes en werkwijze zijn afkomstig uit het Service Level Management. Op basis van jullie wensen wordt er gekeken naar een specifieke afdeling of de gehele bedrijfsvoering. Bij Klantbeleving kijken we vooral naar de klant richting het bedrijf. Desgewenst worden de onderzoeken afgesloten met een lijst van aanbevelingen en verbeterpunten. En natuurlijk kan er aansluitend een training op maat gegeven worden binnen de organisatie.



Burnout preventie.

Als werkgever kun je een belangrijke rol spelen bij het voorkomen van een burnout. Naast persoonsgebonden oorzaken, zijn er ook generieke oorzaken. Stressoren binnen een bedrijf waar meer mensen last van hebben. De informatie hierover en de aanpak van die stressoren is vaak te versnipperd om effectief te zijn. Mijn onderzoek is gericht op het identificeren en reduceren van generieke stressoren.



Werkwijze:

Voorafgaand aan iedere offerte, kom ik vrijblijvend persoonlijk kennismaken en gaan we samen de inhoud van het onderzoek afstemmen op de vraag.
Alle onderzoeken hebben een 'niet goed? - geld terug' garantie.