Klantgericht handelen, denken en zijn.



Deze training is geschikt:

Wanneer jullie vinden dat er binnen de organisatie ruimte voor verbetering is.

Als niet alle neuzen dezelfde kant op wijzen.

Wanneer de klant onvoldoende in het achterhoofd zit.

Als de klant niet door iedereen op dezelfde manier wordt gezien.

Wanneer jullie vinden dat de mindset anders moet.

Als er een omslag in benadering en handelen nodig is.

Wanneer de gewenste verandering geldt voor een hele laag binnen het bedrijf of het hele bedrijf.

Resultaat.

De beoogde resultaten voor het bedrijf zijn:

  • De klant wordt blij van ieder contact met één van jullie medewerkers.
  • Iedereen heeft dezelfde insteek richting de klant.
  • Men weet wat de zichtbare en onzichtbare producten zijn.
  • Afspraken zijn duidelijk en bij iedereen bekend.
  • Men heeft dezelfde grondhouding richting de klant.
  • Er is een gedeelde mindset en een gedeelde verantwoordelijkheid.
  • De klant heeft bij iedere medewerker eenzelfde beleving.
  • De interne afspraken zijn congruent en bij iedereen bekend.
  • Ook de werkwijze is congruent en bij iedereen bekend.






  • Praktisch:



    Tijdsinvestering:
    Deze trainingen duren minimaal een halve dag, 1 dagdeel dus. Een volledige training duurt twee dagen, in totaal 4 dagdelen. Eventueel kunnen deze vier dagdelen verdeeld worden over meerdere dagen of weken.

    Kosten:
    Een dagdeel kost € 270,- exclusief BTW, exclusief reiskosten. Bij een groep van 6 deelnemers is dat € 45,- per persoon, per dagdeel.

    Locatie:
    In jullie gebouw: InCompany. Beschik je niet over een interne trainingslocatie, dan kan er door mij een locatie geboekt worden in de plaats van vestiging. Er komen in dat geval meerkosten bij.

    Bij een programma op maat kan er gekozen worden uit losse modules. Een module kost € 156,- exclusief BTW, exclusief reiskosten. Bij een groep van 6 deelnemers is dat € 26,- per persoon, per blok.