Onderzoek in bedrijven.



Klantbeleving verbeteren of optimaliseren

Natuurlijk is jullie receptionist klantgericht, maar is zijn manager dat ook? En haar manager? Hoe klantgericht is de ICT afdeling eigenlijk?


Dit onderzoek is geschikt voor alle delen van een organisatie. De principes en werkwijze zijn afkomstig uit het Service Level Management. Op basis van jullie wensen wordt er gekeken naar een specifieke afdeling of de gehele bedrijfsvoering. Lees meer

Burnout beleid

Als werkgever kun je een belangrijke rol spelen bij het voorkomen van een burnout. Naast persoonsgebonden oorzaken, zijn er ook generieke oorzaken. Stressoren binnen een bedrijf waar meer mensen last van hebben.

De informatie hierover en de aanpak van die stressoren is vaak te versnipperd om effectief te zijn. Mijn onderzoek is gericht op het identificeren en reduceren van generieke stressoren.

Speciaal voor dit doel heb ik een aparte website ingericht, deze link brengt je naar die website. Lees meer



Maatwerk
Natuurlijk kan er ook maatwerk geleverd worden.

Als je jouw naam en nummer hieronder invult, bel ik je en kunnen we de mogelijkheden bespreken.





Bureau Kat de Beer

IBAN NL30 INGB 0007 7901 32
KvK 68083491

Algemene voorwaarden (PDF)
Privacyverklaring (PDF)
Klachtenregeling (PDF)
Visie (PDF)
Sitemap
LinkedIn

emcc

nobco

Contact

  • Telefoon
    06207 112 59
  • E-mail:
    info@katdebeer.nl
  • Postadres:
    Mennonietenkerkstraat 7
    9981BB Uithuizen