Vriendelijkheid





Een overzicht van onze vriendelijkheidstrainingen. Je kunt op de buttons klikken voor meer informatie:


Zelfstudies

De online PowerPoint zelfstudies in telefonische vaardigheden. Op deze pagina staan de rechtstreekse links naar de zelfstudie.

Klantvriendelijkheid

Losse modules, over de verschillende facetten van het klantcontact. Voor een aanbod op maat, geheel aangepast aan de vraag. Geschikt voor callcenteragents en mensen die werken in de horeca, winkels, administratie enzovoort. Vooral geschikt voor de 'werkvloer': praktisch en direct toepasbaar. Voor kleine en grote groepen. Het is ook mogelijk om samen bedrijfseigen trainingen te maken, in de vorm van een e-learning of een hand-out, waarbij de inhoud door ons aangeleverd wordt. Neem contact op voor de mogelijkheden!



Klantgerichtheid

Deze training is bedrijfsbreed van opzet. Bij Klantgerichtheid kijken we vooral naar het bedrijf richting de klant.
Desgewenst worden de trainingen vooraf gegaan door een analyse en inventarisatie van de verbeterpunten. Let wel: dit zijn trainingen voor het hele bedrijf, van hoog tot laag: niemand uitgezonderd. Alleen dan is het echt en zal het werken.



Werkklimaat en samenwerking.

Onderlinge vriendelijkheid is essentieel. Deze trainingen zijn vooral gericht op het verbeteren van de samenwerking. Zo wordt er bijvoorbeeld aandacht besteed aan de manier waarop vriendelijkheid bijdraagt aan doelmatig werken. Hoe je oprechtheid en uitspreken combineert met vriendelijkheid. En, niet onbelangrijk, hoe je vriendelijk blijft voor jezelf. Geschikt voor grote en kleine teams.



Vriendelijkheid voor jezelf.

Aandacht voor jou, met persoonlijke coaching en op maat gemaakte trajecten. Kernachtig en doeltreffend. Als preventiemaatregel of omdat je een vertrouwenspersoon zonder persoonlijk belang zoekt.