Zelfstudies Telefonisch Klantcontact




Deze 3 online zelfstudies zijn ontworpen om geheel zelfstandig te kunnen volgen.
De modules 'Basis' en 'Lastige Situaties' zijn geschikt voor mensen die inkomende klantenservicegesprekken voeren. Het doel is een betere gesprekstechniek met daarmee een hogere klantvriendelijkheid.
De module 'Fit met Focus' is geschikt voor alle beeldschermwerkers.


  • BASIS --> Heb je al toegang, klik dan hier .

    Met vooral aandacht voor gespreksvaardigheid. Het klantgesprek wordt in detail ontleed en ieder onderdeel van de gespreksstructuur wordt uitvoerig besproken; niet alleen de HOW, ook de WHY. Alle facetten komen aan bod. Daarnaast worden er algemene tips en voorbeeldzinnen gegeven. De training wordt afgesloten met handreikingen voor het werken in een callcenter, op kantoor of thuis. De inhoud is afgestemd op klantenservice medewerkers die inkomende telefoongesprekken beantwoorden. Maar ook anderen kunnen baat hebben bij deze zelfstudie. We voeren immers allemaal telefoongesprekken. De inhoud is getest in de praktijk en geselecteerd op toepasbaarheid.
    Voorbeeldpagina.

  • LASTIGE SITUATIES --> Heb je al toegang, klik dan hier .

    In deze module komen de verschillende klant-emoties voorbij. De focus ligt op hulp en ondersteuning in het voeren van lastige gesprekken, zoals bijvoorbeeld een gesprek met een boze klant. Hoe ga je hiermee om, hoe houd je de communicatie open en hoe zorg je ervoor dat de klant toch tevreden ophangt? Deze zelfstudie helpt je bij het omgaan met lastige situaties. De focus ligt op de verschillende klanten en hun benadering. Na afloop heb je minder moeite met (mogelijk) nare gesprekken. De inhoud is gebaseerd op de praktijk van een klantenservice. Hij is geschreven vanuit jarenlange ervaring, zowel ervaring met bellen als ervaring met trainen en coachen. De inhoud is afgestemd op klantenservice medewerkers die inkomende telefoongesprekken beantwoorden. Maar ook als dit niet jouw werk is, kun je baat hebben bij deze zelfstudie. We hebben allemaal wel eens te maken met lastige situaties.
    Voorbeeldpagina.

  • FIT MET FOCUS --> Heb je al toegang, klik dan hier .

    De hele dag telefoongesprekken voeren, kan best zwaar zijn. Een hele dag beeldschermwerk ook. Deze module had ook de titel ‘Hoe hou je het vol?’ kunnen krijgen. De zelfstudie helpt je die last te verlichten en is geheel gericht op jouw welzijn. Met tips, oefeningen en vooral veel praktische handvaten. Er is aandacht voor de mind en de body. Er wordt speciale aandacht besteed aan ARBO, maar ook aan ademen en lopen. Daarnaast gaat het over het behoud van focus en energiebeheer. Deze zelfstudie is ontwikkeld voor klantenservice medewerkers, callcenter agents en kantoorpersoneel. Het doel is om gedurende de werkdag zo fit mogelijk te blijven en je focus te houden. De inhoud is gebaseerd op de praktijk en samengesteld dankzij de hulp van velen.
    Voorbeeldpagina.



  • Deze 3 online zelfstudies zijn:

    toegankelijk en gebruiksvriendelijk
    geschikt voor mensen die klantenservicegesprekken voeren
    toegespitst op inkomende gesprekken
    een online PowerPoint Presentatie
    en een volledige theoretische training.

     De eerste twee modules vormen een volledige theoretische training in telefonische basisvaardigheden. De derde module gaat over welzijn.

     Iedere module kan los en zelfstandig gevolgd worden.
     Als PowerPoint Presentatie zijn ze toegankelijk en gebruiksvriendelijk.
     Bij elke module hoort een uur telefonische praktijkbegeleiding en een vraagbaak.
     Na het voltooien van de zelfstudie en het uur praktijkbegeleiding, ontvangt de deelnemer een certificaat.
     De zelfstudies zijn gebaseerd op bestaande trainingen, ze zijn geschreven vanuit kennis en ervaring.
     De tijdsinvestering bedraagt ± 2 uur per module, plus 1 uur begeleiding.
     De deelnemer krijgt een eigen inlog voor de online thuisstudie, deze blijft drie maanden geldig. De vraagbaak blijft in deze periode ook actief.






    Praktisch:


    Kosten:

    De zelfstudie kost € 134,10 per module, per deelnemer, BTW vrij, inclusief praktijkbegeleiding en certificaat.
    De prijs van twee modules is € 260,00.
    Bij aanschaf van de drie modules tegelijk is de totaalprijs € 360,00.


    Tijdsinvestering:
    De tijdsinvestering bedraagt ongeveer 2 uur per module, plus 1 uur begeleiding.

    Locatie:
    Overal waar een apparaat met internetverbinding is.

    Verder:
    De thuisstudies zijn exclusief gemaakt door Bureau Kat de Beer. Maatwerk is altijd mogelijk, zo kan de lay-out aangepast worden of kunnen er specifieke bedrijfseigen elementen worden toegevoegd.
    Geschikt voor bedrijven en particulieren.
    De thuisstudies worden geleverd met 100% tevredenheidsgarantie. Niet tevreden? Geld terug.